Hur gör jag en reklamation?

Ändrad den Mon, 04 Jul 2022 vid 11:17 AM

Vad tråkigt att du inte är nöjd med din vara!


För att göra en reklamation registrerar du ett ärende via vårt reklamationsformulär.

Om du har råkat ut för en vara med tillverkningsfel eller transportskada så hjälper vi dig givetvis så gott vi kan för att rätta till det. Tillvägagångssättet skiljer sig från fall till fall, därför är det viktigt att du alltid kontaktar oss. För att kunna hantera din reklamation så smidigt som möjligt behöver vi en så utförlig beskrivning som möjligt samt bilder/filmer som tydligt visar produktens defekt/fel.

I vissa fall behöver vi få tillbaka varan för att undersöka den på plats, och i vissa fall räcker det om du som kund kan påvisa felet med hjälp av t.ex. en bild på produkten som tydligt visar defekten. Skulle vi behöva ta tillbaka varan står vi givetvis för frakten, förutsatt att ditt reklamationsärende blir godkänt.
Vi reserverar oss för att hanteringen av en reklamation kan ta upp till 20 arbetsdagar.


Det är viktigt att du som kund alltid registrerar din reklamation hos oss innan du skickar in den till oss.
Vi kommer informera dig om vi behöver få tillbaka varan för att hantera din reklamation. 

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och strävar efter att uppdatera artikeln