Vad händer med min faktura när jag gör en retur?

Ändrad den Mon, 31 Oct 2022 vid 04:14 PM

Det är du som kund som har det ekonomiska ansvaret för att din retur kommer in till oss. Det är därför viktigt att du noterar kolli-ID på paketet som du sänder i retur till oss och be om kvitto när du lämnar in din retur hos ditt ombud. 

Om du har valt faktura via Klarna eller Walley som betalningsalternativ när du lade din beställning ber vi dig att pausa/flytta fram förfallodatum på din betalning hos Klarna/Walley. Detta för att inte riskera påminnelser och krav i väntan på hantering och återbetalning av din retur. Om du redan betalt din faktura när du gör din retur kommer en återbetalning ske när vi hanterat din retur. 

Klarna når du enklast via telefon: +46 (0)8 – 120 120 10 eller via deras kundservice på nätet genom att klicka här


Walley når man på +46 (0)10 - 161 01 00 eller genom att klicka här.

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och strävar efter att uppdatera artikeln