Hur skickas min order?

Ändrad den Mon, 04 Jul 2022 vid 11:02 AM

Vi använder oss av flera olika leveranssätt för att skicka våra order. 

I första hand använder vi oss av PostNord för transport av våra leveranser och du kan själv välja den transportör och leveransmetod som finns att erbjuda för din ort i kassan. Så snart din order har blivit packad så får du ett e-postmeddelande med information om din leverans.


Du väljer själv ditt fraktsätt och utlämningsställe i kassan när du checkar ut din beställning. 


Vänligen notera:

Om du bor i en mindre stad, på en ö eller i skärgården,  eller i glesbygd kan det eventuellt vara långt till ditt närmaste utlämningsställe. 


När en order väl har skickats kan vi tyvärr inte ändra adress på den och du som kund står för en avgift om 199kr om du inte hämtar ut paketet hos ditt ombud i tid. Ett paket ligger normalt kvar i 14 kalenderdagar från det att paketet mottagits innan det returneras.


När ditt paket skickas kommer du att få en leveransbekräftelse skickad till dig på mejl från vårt lagret, där finner du även ditt kollinummer så att du kan spåra din försändelse. När paketet kommer fram till ditt ombud kommer du att få ett SMS med uppgifter om hur du hämtar ut paketet.


Mer information om vår leverans finns att läsa på hemsidan under "Leveransinformation".

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och strävar efter att uppdatera artikeln