Miten teen reklamaation?

Muokattu Mon, 22 Aug 2022 klo 10:52 AM

Miten ikävää, ettet ollut tyytyväinen tilaamaasi tuotteeseen!
Reklamaation teet rekisteröimällä asian reklamaatiolomakkeemme kautta.

Jos olet sattunut saamaan valmistusvikaisen tai kuljetuksessa vaurioitunen tuotteen, luonnollisesti autamme sinua asian suhteen. Menettelytapa on tapauskohtainen ja siksi on tärkeää, että otat aina yhteyttä asiakaspalveluumme. Reklamaation käsittelyn helpottamiseksi pyydämme, että kirjoitat mahdollisimman kattavan kuvauksen tuotteen viallisuudesta/virheestä ja liität mukaan tätä koskevia valokuvia/videoita.

Joissakin tapauksissa tarvitsemme tuotteen takaisin meille voidaksemme tutkia sen täällä paikan päällä, ja joissakin tapauksissa riittää, että itse osoitat virheen esimerkiksi ottamalla tuotteesta kuvan, josta tuotteen virhe käy selkeästi esille. Jos tarvitsemme tuotteen tänne meille takaisin, vastaamme luonnollisesti palautuskuluista, edellyttäen että reklamaatiosi on hyväksytty.
Pidätämme oikeuden jopa 20 työpäivän reklamaation käsittelyaikaan.

On tärkeää, että rekisteröit reklamaatiosi ennen kuin lähetät tuotteen takaisin meille. Ilmoitamme sinulle, jos tuote täytyy reklamaation käsittelyä varten lähettää takaisin meille.

Auttoiko tämä artikkeli?

Loistavaa!

Kiitos palautteestasi

Pahoittelut ettemme voineet auttaa

Kiitos palautteestasi

Kerro meille, kuinka voimme parantaa tätä artikkelia!

Valitse ainakin yksi syistä

Palaute lähetetty

Arvostamme vaivannäköäsi ja yritämme korjata artikkelin