Niin kauan kuin tilaustasi ei ole käsitelty tai se ei ole toimitusvalmis, voimme auttaa sinua muuttamaan tai korjaamaan tilaustasi. Jos tilauksesi on käsittelyssä tai jo lähtenyt matkaan varastoltamme ja haluat vaihtaa tuotteen tai lisätä tilaukseen tuotteita, pyydämme sinua tekemään uuden tilauksen.
Jos haluat vaihtaa tuotteen, jonka olet jo vastaanottanut, sujuvinta on palauttaa tuote, jonka haluat vaihtaa ja tehdä tämän jälkeen kokonaan uusi tilaus haluamastasi tuotteesta.
Palautuksesi voit rekisteröidä palautuslomakkeella, jonka löydät tämän linkin kautta.
Auttoiko tämä artikkeli?
Loistavaa!
Kiitos palautteestasi
Pahoittelut ettemme voineet auttaa
Kiitos palautteestasi
Palaute lähetetty
Kiitos palautteesta. Yritämme korjata artikkelin