Miten laskun kanssa toimitaan palautuksen yhteydessä?

Muokattu Mon, 22 Aug 2022 klo 08:46 AM

Sinulla on asiakkaana vastuu siitä, että palautus tulee meille perille. Siksi on tärkeää, että merkitset pakettitunnuksen palautettavaan pakettiin ja että muistat myös pyytää kuitin palautuksesta.
Jos olet valinnut tilauksen yhteydessä maksutavaksi Klarnan, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä Klarnaan, jotta laskusi keskeytetään tai laskusi eräpäivää siirretään. Tämä siksi, että välttyisit riskiltä saada maksumuistutuksia ja maksuvaatimuksia odotellessasi palautuksen käsittelyä ja maksun palautusta. Jos olet jo maksanut laskun ennen tuotteen palautusta, maksusi palautetaan, kun olemme käsitelleet palautuksesi.


Klarnaan saat vaivattomammin yhteyden puhelimitse numerossa  09 425 99 771 tai voit ottaa yhteyttä heidän asiakaspalveluunsa verkossa tämän linkin kautta. 

Auttoiko tämä artikkeli?

Loistavaa!

Kiitos palautteestasi

Pahoittelut ettemme voineet auttaa

Kiitos palautteestasi

Kerro kuinka voimme parantaa tätä artikkelia!

Valitse ainakin yksi syistä

Palaute lähetetty

Kiitos palautteesta. Yritämme korjata artikkelin